Oldalak

2012. április 21.

Állatkerti állattartás - javasolt linkek

 A szerdai konzultáció alkalmával feljegyezgettem az etológus és zoológus szakemberek által javasolt honlapok, elérhetőségeket, linkeket és az alábbira jutottam.

Lipcsei állatkert

Valamennyire már mindannyian ismerjük, hiszen tervezési feladatunknak ez a fő analógiája a . Egy olyan oldalát mutatnám most meg az állatkertnek, amelyikre eddig talán nem kerestünk rá és mégis kísértetiesen hasonlít a kedvenc kis barlang-vasútunkhoz.


Amit még itt számunkra érdekes lehet az a pongoland bemutató.



Gelsenkirchen tiergarten

Számunkra itt a Dél-Kelet Ázsia pavilon állatvilága, esetleg kialakítása lehet érdekes

Burger Zoo






Régi, nagyon jól működő állatkert, melynek már 20 éve üzemel egy igen jól működő üvegház jellegű biodómja, melyről már egy korábbi bejegyzésemben is meséltem (Mesterséges ökoszisztéma a buborék alatt címmel.)


Chester Zoo


A szakértők szerint ezen állatkert ape dream bemutatójának kialakítása szintén érdekes lehet számunkra.

Kölni állatkert

Az elefánt kifutó megtervezéséhez szolgálhat némi ihlettel az alábbi állatkert.

Koppenhágai állatkert

Hát mivel javasolták megpróbáltam utána nézni, de nem sokmindenre jutottam. Hátha ti nagyobb sikerrel jártok itt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése